Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan eens bij de andere onderwerpen, of neem contact met ons op.
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om meerdere tijdsvakken in te vullen. We adviseren om de beschikbaarheid in dit geval op ‘altijd bereikbaar’ te zetten. Mocht je dan een melding voor thuis krijgen terwijl je op het werk bent, dan hebben we er begrip voor dat je niet in de gelegenheid bent om te gaan en kun je de melding als niet verzonden beschouwen. HartslagNu alarmeert altijd voldoende burgerhulpverleners.
Ja, dat kan. Je kunt in je account bij je huidige telefoonnummer 1 extra telefoonnummers toevoegen. Dit kun je doen bij ‘Mijn profiel’ in de app en op MijnHartslagNu.nl. We adviseren je om alleen 06-nummers in te vullen, omdat de alarmering via sms gaat (mits dit voor SMS is ingesteld)
Ja, je kunt twee adressen invullen waarop je gealarmeerd wilt worden (bijv. thuis- en werkadres).
Ben je onderweg en even niet op je woon- of werkadres? Dan kun je tijdelijk je gps-locatie met ons delen via de app. Dit kun je voor maximaal 24 uur doen. Als de tijd is verstreken, ontvang je een pushmelding om het, indien nodig, opnieuw in te stellen.
Je kunt maar één persoon per e-mailadres aanmelden. Het is de bedoeling dat elke burgerhulpverlener een eigen account aanmaakt. Wij raden aan hiervoor een 2e e-mailadres aan te maken.
Als dit niet mogelijk is, kun je wel 1 extra telefoonnummer toevoegen in het account. Zo kunnen jullie toch beiden gealarmeerd worden. Afwijkende tijden voor beschikbaarheid, een ander werkadres of een andere geldigheidsdatum van de reanimatietraining kunnen dan helaas niet worden aangegeven. Dan adviseren wij een apart account aan te maken.
Als je tijdelijk niet beschikbaar bent, kun je de ‘niet storen’ knop aanzetten in de app of op MijnHartslagNu.nl. Vergeet deze knop niet weer terug te zetten als je weer beschikbaar bent.
Pas je gegevens aan in je HartslagNu-account:
Je profiel is bijgewerkt. Als je vervolgens nog even uitlogt en inlogt op de app, neemt de app deze gegevens over.
Je kunt je zowel in de app als op MijnHartslagNu.nl uitschrijven. Klik op Bewerk profiel en vervolgens op Account verwijderen. Je account wordt dan volledig verwijderd, inclusief alle data die rechtstreeks deel uitmaken van jouw account. Chatsessies die je via HartslagSamen hebt gehad, blijven nog wel zichtbaar voor de persoon/personen waarmee jij contact hebt gehad. Tenzij deze persoon zijn account of de chat ook verwijdert.
Ga naar MijnHartslagNu.nl en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Vul het e-mailadres waarmee je ingeschreven staat in, dan ontvang je per e-mail een link om je wachtwoord te resetten. We raden je aan om dit op een laptop of computer te doen.
Vervelend dat de link verlopen is. We adviseren om je cache te legen. Vervolgens kun je een nieuwe link aanvragen via wachtwoord vergeten. Je krijgt dan een e-mail in je mailbox. Klik daar op de link en maak direct een nieuw wachtwoord aan.
Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan eens bij de andere onderwerpen, of neem contact met ons op.
HartslagNu alarmeert je met telefoonnummer +31 642500512
Kun jij makkelijk vinden wat je zoekt?